Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

In bepaalde situaties wil je misschien je bestelling(en) annuleren. Het annuleren van je bestelling is bij Jeweled heel eenvoudig maar tegelijkertijd hangt het er ook vanaf in welk stadium je bestelling zich bevindt.

Hieronder zullen we proberen uit te leggen in welke situatie en hoe u uw bestelling kunt annuleren:

Voordat bestelling verzonden:

  • Log in op jouw account.
  • Ga naar mijn bestellingen.
  • Klik op de bestelling die je wilt annuleren en klik op annuleren.
  • Na beoordeling wordt uw bestelling geannuleerd.

Na bestelling verzonden:

  • Zodra uw bestelling is verzonden, is het moeilijk om de bestelling onmiddellijk te annuleren. Dus het eerste wat u moet doen, is de zending weigeren en zodra we de bestelling terug hebben ontvangen, zullen we de terugbetaling uitvoeren.
  • En u kunt ook een ticket aanmaken in uw accountgedeelte en we zullen proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Categorieën: Veel Gestelde Vragen Bestellingen